niedziela, 30 kwietnia 2017

211. orange details

Hej :) Dziś groszki! Na spódnicy są malutkie, a na bluzce troszkę większe. Bardzo dobrze się czułam w tym zestawie. Całość biało-czarną postanowiłam ożywić apaszką, która posłużyła mi jako ponczo na wietrze. Szal ma na sobie kolor pomarańczowy , który jest bardzo trendy w tym sezonie!



I mamy weekend majowy! Szybko ten czas leci :) Oby pogoda dopisała i udało się zrobić jakiegoś grilka :D A jak nie to może niech się chociaż uda pójść na dłuższy spacer z psem :D Jutro Tomek ma wolne to może go wyciągne na spacer. Miałam ochotę na wyjazd do Kazimierza ale ludzi pewnie będzie ogrom i chyba sobie darujemy... ale tak mam ochotę na pyszne gofry które podają w Ambrozja ❤ Ktoś zna tą kawiarenkę? Jest na rynku i nad Wisłą :) No nic zobaczymy jutro co się będzie robić, bo napewno nie chcę być w domu bo rodzice planują malowanie w kuchni i dużym pokoju, więc nie chcę się im kręcić :) 

















UBRAŁAM:

BUTY- ?
SPÓDNICA - Orsay 
BLUZKA - Top secret
SZAL - Orsay klik 
BIŻUTERIA - chyba Rossmann :)






Stylizacja: orange details

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładny klasyczny zestaw! Szalik ma piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe podobają mi się buty, po prostu nie lubię takich kokardek... poza tym klasycznie, ładnie, a szal nadaje tego czegoś... POzdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w trakcie poszukiwań idealnej ołówkowej spódnicy. Twoja jest bardzo ładna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz :) I jesteś mega zgrabna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja, szal bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja:) Szal jest cudowny:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie ołówkowe spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie duże szale, czesto owijam się nimi w pracy jak mi zimno w biurze ;) Ślicznie wyglądasz!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie! ten szal świetnie dodaje powera stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wyglądasz w ołówkowej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Połączenie tej bluzki ze spódnicą bardzo przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ogrodowo i lekko :) Super buty !

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się dodatki, bardzo wdzięczne możliwością stylizacji z innymi zestawami:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)